Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Nov 2023 14:15:04 +0200

Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2311201/25141 
aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Aaspere küla, 1 Tallinn-Narva 
tee// Kärmu küla, Küngase// Lembitu// Oja tee// Liiguste küla, Küngase tee// 
Liiguste-Võipere tee (Kadrina valla Ama ja Jürimõisa küla sidetrassid) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Transpordiamet- riigimaa, avalikult kasutatava 
tee kaitsevöönd Maa-amet- maardla Põllumajandus-ja Toiduamet- 
maaparandusehitise maa-ala, maaparandusehitise eesvoolu maa-ala.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26792197>  (menetlus nr: 
399853), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.11.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister